Retur/Service

Vi tycker att alla ska vara nöjda med de produkter som man handlar av oss men ibland blir det helt enkelt fel. Det kan vara att gitarren inte kändes som du förväntade dig eller att gigbagen inte passade din bas. Hos oss har du alltid öppet köp i 14 dagar från det att du fått din produkt. Tveka inte att kontakta oss!

Ångrat ditt köp?
Ta kontakt med oss antingen via mail eller på telefon 0243-82400. Förklara gärna varför du vill lämna tillbaka produkten. Är du missnöjd eller har du bara ångrat dig? Har du önskemål om att byta till en annan produkt? Det är viktigt att du tänker på att produkten du vill returnera är i nyskick, detta gäller även förpackning och tillbehör. För vissa produktgrupper gäller ej öppet köp och ångerrätt. T ex munspel, rörblad och produkter som är köpta som serienummer eller nerladdning går ej att returnera.
Du returnerar produkten hit via valfri speditör:
Musikcenter AB
Borganäsvägen 48
78433 Borlänge

Du står själv för fraktkostnad vid en retur såvida produkten inte är defekt och omfattas av garanti. Observera att paketet måste skickas som företagspaket, annars riskerar det att inte komma fram. Vi har INTE möjlighet att hämta ut paket som inte skickats korrekt.

Service eller reparation?
Behöver din produkt repareras? Ta kontakt med oss antingen via mail eller ring oss på 0243-82400. Ge en så detaljerad beskrivning som möjligt så blir det lättare att bestämma hur vi ska hantera ärendet och Du får hjälp snabbare. Skicka inte in några service/reparations-produkter innan vi ger besked om var det ska skickas. Vissa produkter ska skickas direkt till tillverkaren eller deras serviceverkstad. Du får besked snabbt av oss hur Du ska göra.